de laatste dag in Bad Mitterndorf

17 maart 2016 - Bad Mitterndorf, Oostenrijk

Onze laatste dag in Bad Mitterndorf. Het is vandaag super mooi weer, we gaan daarom weer omhoog naar de Lawinenstein, met de gondellift. Super mooi.
We gaan via de winterwandelweg naar de top met zijn kruis. Het kruis staat nog net boven de sneeuw, we vullen het gastenboek in. We vergapen ons een tijd boven voor dat we weer naar beneden gaan.
Weer bij de auto gaan we nog een keer met de auto omhoog om bij een almhut wat te gaan drinken. We liggen heerlijk in de ligstoelen en we voelen de zon op onze huid branden.
Terug bij Bergheimat genieten we weer van het ruime balkon, we moeten zelfs af en toe naar binnen omdat het te warm is in de zon. De zonnebrandcreme komt vandaag goed te pas.
Na het douchen gaan we om 17 uur op weg naar het visrestaurant, eerst betalen we Frau Seebacher, het overvalt ons ( m'n Marja ) wat we nog moeten bijbetalen.
Voordat we bij het visrestaurant zijn bezoeken we nog het kleine dorpje Porlgg, we bekijken de Johanniskapel. Ze hebben hier oude tekeningen op de muren gevonden bij restauratie in 2012.
Hierna gaan we heerlijk genieten van een forel, het smelt op je tong zo lekker.
Dit was onze afsluiting van een mooie vakantieweek in Oostenrijk.