Kuren in Bad Mitterndorf

15 maart 2016 - Bad Mitterndorf, Oostenrijk

We slapen vandaag een gat in de dag, heerlijk. Het sneeuw zacht.Na het ontbijt gaan we wandelend naar Bad Mitterndorf, we gaan winkels bekijken, en misschien zien we iets voor onze kleinkinderen. Ook bekijken we de kerk van binnen, wat een schattig kerkje.
We wandelen van links naar rechts door Bad Mitterndorf , we houden nog een haan met al zijn hennen tegen , anders waren ze nu in de soep gekomen. ( ze liepen bijna de weg op waar auto's reden.)  Ondertussen is de zon gaan schijnen, we besluiten de wandeling wat groter te maken en gaan op weg naar de Hubertusalm.
Bij de beek zien we twee waterspreeuwen, het voorjaar komt eraan.
Via de camping komen we weer de Billa. Marja gaat vanavond koken zij koopt lebekase.
Bert is erg benieuwd of dit wel lekker is.
Terug in ons appartement pakken we de zwemspullen, we gaan met korting zwemmen bij hotel Grimmingblick. We voelen ons echte kurortgasten, in het Alpensprudelbad ontmoeten we twee mensen uit Wenen, wat een toeval. Wenen is ons doel van onze fietstocht dit jaar.
We krijgen nog enkele tips van hun.
We hebben tijdens onze wandeling een klein uurtje de zon gezien, s'Avonds sneeuw het weer.

1. Jacqueline:
    15 maart 2016
    Nog steeds aan het genieten dus! Ik ben benieuwd hoe de lebekase gesmaakt heeft. Als jullie deze week nog uit eten willen moet je niet vergeten om te reserveren he :-p!!
  2. Marja en Bert:
    15 maart 2016
    We gaan donderdag uit eten bij een visrestaurant, we hebben hier wel gereserveerd ,we zullen je laten weten of dit echt nodig was.