De eerste regendag

27 april 2014 - Buren, Nederland, Nederland

Na een goede nachtrust gezellig met z'n allen ontbijten, een 5 sterrenhotel doet het niet beter.
Daarna fietsen de kinderen en kleinkinderen, ondanks de regen, met ons mee naar het centrum van Amersfoort . Bij de Koppelpoort nemen ze afscheid van ons, we zien hun over 4 weken in de buurt van Bordeaux weer terug.
Na Amersfoort volgen we de Grebbelinie, daarna door het Amerongse bos naar Amerongen, hier nemen we een traktatie ,eigengemaakte appeltaart, heerlijk hoor.
Het blijft nog steeds regenen als we het pontje over de Nederrijn nemen. We zijn blij dat we vanmorgen een trekkershut hebben gereserveerd op een camping bij Buren.

Na 55 km komen we op de camping en we zien daar ook de zon weer terug. We bezoeken het Oranjestadje Buren, helaas kunnen we nog geen kaart vinden voor ons petekind, Melanie en haar man Dennis, zij zijn nl. mama en papa geworden van een zoon. Morgen moet dit lukken. Aan het eind van de middag genieten we van ons glaasje wijn.

1. Familie Bake:
    28 april 2014
    Volgens mij is er iets mis gegaan met deze blog ;-) Staat een tekst in die al eerder voorbij is gekomen. Jaja, kritische ik is dat! Hahaha! Maar Stan is een mooi kereltje hoor! Gisteren de trotse papa en mama een bezoekje gebracht en uiteraard Stan bewonderd.
    Heb de foto's weer bewonderd. En respect voor de rest dat ze in de regen mee zijn gefietst naar het centrum! Toppie!!