Op weg naar Jopy

28 april 2014 - Cromvoirt, Nederland

Na een heerlijke nacht slapen zijn we om acht uur opgestaan. Marja pakt de tassen in en Bert haalt de broodjes. Het ontbijt was lekker en we kunnen er goed tegen om onze reis te vervolgen richting Cromvoirt, want daar woont Jopy, de zus van Marja.
Via een schitterende route langs de Linge, en mooie slingerrivier door de Betuwe, fietsen we via het Rivierenland naar Den Bosch. Onderweg op een veerpont ontdekte een jongen dat wij op weg zijn naar Santiago. Hij wenst ons veel succes. De schelp is toch wel een herkenningspunt.
In Den Bosch zijn we op zoek gegaan naar de St.Janskathedraal, want daar wilden wij natuurlijk een stempel gaan halen. Stempel nummer drie in ons paspoort en meerdere zullen er volgen.
Het laatste stukje naar Cromvoirt verloopt voorspoedig en na ongeveer zeventig kilometer komen we aan bij Jopy. Hier lekker gegeten en gedronken en heerlijk bijgekletst. Een bijzondere verrassing is toch wel dat wij de komende nacht in haar bed mogen slapen. We worden toch wel heel erg verwend.

1. Familie Bake:
    28 april 2014
    Alvast een goede nachtrust toegewenst!! En voor morgen weer een fijne fietstocht toegewenst!
  2. Johan en Christa:
    28 april 2014
    Nou lekker toch dat je zo verwend word. Een hele goedenachtrust en voor morgen weer een fijne fietstocht. Mooi om jullie zo te volgen.

Groetjes Johan en Christa
  3. Joke Hoekman:
    28 april 2014
    Bert jammer dat ik niet wist dat jullie via Cromvoirt gingen. Ik woon daar maar een paar kilometer vanaf. Dan had ik jullie gewoon persoonlijk even goede reis kunnen wensen. Dus nu.....nogmaals een hele goede reis en ik ga jullie volgen....
  4. Jacqueline:
    28 april 2014
    Jaja, alweer in Cromvoirt! Veel plezier daar samen met Jopy!
  5. Jacqueline:
    28 april 2014
    Jaja alweer in Cromvoirt! Veel plezier daar bij Jopy!