De laatste dag in Nederland

29 april 2014 - Breda, Nederland

De dag begon rustig in Cromvoirt, we hebben Daantje nog uitgelaten en boodschappen gedaan bij de Emtee. De route ging langs de Loonse en Drunense duinen, we hebben alleen geen duin gezien.
Vandaag fietsen we de laatste dag in Nederland, het is bewolkt en ongeveer 16 graden.
In Breda halen we een stempel bij het Begijnhof, deze werd gegeven door de pastor van de kapel. Hij was zeer geïnteresseerd in ons verhaal en vol trots zette hij voor het eerst in zijn leven een stempel in een Credencial del Peregrino. Breda is een mooie stad vol geschiedenis, helaas begint het flink te regenen. We nemen een hotelkamer in het Première Classe hotel. (wat zijn we toch watjes)

1. Eric & Marianne Veldman:
    29 april 2014
    Mooie verhalen tot nu toe. Het moment van afscheid nemen in de G.B. Vloedbeldlaan ligt al weer een tijdje achter jullie. Ik had trouwens wel een keertje een pelgrimsbaartje bij Bert verwacht, scheelt ook weer het gewicht van een scheerapparaat, kan nog komen natuurlijk ;-). Nog veel fietsplezier, ook namens Marianne. Gr. Eric
  2. Jacqueline:
    29 april 2014
    En dat noemt zich kampeerders ;-). Veel succes weer voor morgen, hopelijk werkt het weer beter met jullie mee wanneer jullie de grens over gaan. Dikke kus van Femke en Lisanne!
  3. Rene en annemiek M:
    30 april 2014
    Zo luitjes,

Zijn de fietswegen in Belgie te harden. Ook al regent het zorg wel dat je het kruis droog houdt, Zet hem op.

gr Rene en Annemiek